Blogs

Kā (un kāpēc), attīstot savu e-komercijas biznesu, līdzsvarot darbu ar privāto dzīvi

Ja esat kā vairums e-komercijas uzņēmēju, pēdējās nedēļas Jums, visticamāk, ir bijušas ļoti aizņemtas. Svētku iepirkšanās sezona jau aizritējusi, un ir sācies Jaunais 2018.gads!


Kā izveidot panākumus nesošu pirmssvētku mārketinga kampaņu Jūsu internetveikalam

Pirmssvētku iepirkšanās sezona atkal ir klāt. Strauji tuvojoties gada izskaņai, kas daudziem e-komercijas uzņēmumiem ir visienesīgākais laiks


18 padomi, kā pārdošanu hobija līmenī pārvērst pilna laika interneta biznesā

Tas ir katra topošā e-komercijas uzņēmēja sapnis: no pilna laika darbinieka, kurš paralēli piepelnās arī citos veidos, kļūt par sava biznesa īpašnieku. Te gan jājautā: kā to panākt?


Zīmola stāsts e-komercijā: ceļvedis izaugsmei

E-komercijā stāstu var izmantot ne tikai, lai izklaidētu klientus un liktu viņiem sajusties labi – stāstot stāstu, iespējams pārdot vairāk.


Kā pārvērst savus klientus regulāros pircējos: praktisks ceļvedis

E-komercijā lojāli klienti ir vērtība ne tikai tāpēc, ka viņi var un vēlas sniegt uzslavas un atbalstu jūsu biznesam, bet arī tāpēc, ka, pateicoties viņiem, ir iespējams būtiski palielināt pārdošanas apjomus.


Daži Vienkārši Paņēmieni, Kā Paātrināt Interneta Biznesa Izaugsmi, Iesaistoties Pasākumos

Biznesa pasākumiem ir būtiska loma jūsu produkta mārketingā. Jo īpaši tas attiecas uz tā dēvētajām B2B (bizness biznesam) nozarēm, kur pasākumi parasti saved kopā lielu skaitu potenciālo klientu un partneru.


Īss ceļvedis labāku produktu aprakstu sastādīšanā

Jums var būt paši labākie produkti pasaulē, taču, ja neveltīsiet laiku pārdotspējīgu produktu lapu izstrādei savā interneta veikalā.


5 personalizētas e-pasta vēstules klientiem, kuras ieteicams nosūtīt

Tie laiki, kad internetveikala mārketingu bija nepieciešams uzticēt kādam speciālistam vai aģentūrai, ir sen pagājuši.


15 izaugsmes idejas e-komercijas pārdošanas rezultātu uzlabošanai

Vēl pavisam nedaudz, un pus gads jau būs pagājis – tas nozīmē, ka ir pienācis laiks uz brīdi piestāt un padomāt par konkrētām darbībām, kādas jūs šogad veicāt, lai uzlabotu sava interneta veikala pārdošanas rezultātus, kā arī par to, ko turpmākajos mēnešos varētu darīt citādāk.


8 Lieliskas Idejas, Kā Savam Interneta Veikalam Piesaistīt Piemērotākus Apmeklētājus

Lai gūtu panākumus e-komercijā, galvenais nebūt nav panākt milzīgu savas tīmekļa vietnes apmeklējumu – tā ir spēja piesaistīt pareizos apmeklētājus.


Rāda no -9 līdz 0 kopā 12 (Kopā lapu - 2)